Fel färg... och lite smak

Det finns en del som är lite petiga av sig...

Postat av: Jonas
Inte heller jag har hört talas om tomatmarmelad. Däremot kan jag tycka att den borde vara röd... och äppelmos borde vara gul! =)
2009-10-06 @ 19:39:27

Det ligger väl viss sanning i det där. Men man måste våga vara lite rebell! :) I alla fall så smakade tomatmarmeladen bra, inte alls någon bränd smak! Och så tänkte jag att ni skulle få se en bild på hur tomaterna ser ut nu! Varsågod!

Hm, tja.. det ser alltså likadana ut som när vi tog in dem. Har inte alls blivit det minsta röda än. Okej, jag erkänner, det här är en gammal bild, men det är liksom ingen idé att ta en ny. Den enda skillnaden är att det är färre tomater på fatet nu eftersom alla små har blivit marmeladade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0