Hyllning!

Väntar på mamma som ska komma och äta lunch här snart. VIll bara hylla ICA format i Upplandsväsby för deras glutenfria utbud. Var där (och i sthlm) i helgen och när jag gick och sökte efter något glutenfritt hittade jag två hela frysskåp med bara glutenfritt!! Det fanns ostfralla, linfröfralla, nån annan sorts fralla, russinlimpa, flera andra limpor, tekakor osv. Det var en av frysarna. I den andra var det kakor och bullar! Det fanns till och med wienerbröd och dammsugare! Wohoo!! Dit måste jag igen! Var sugen att testa wienerbröden men det blev bara matbröd. Allt från KEA-bageriet. Jag blev så glad!!

För övrigt hade vi det bra i Uppsala, Upplands Väsby och Stockholm. Var på hovet och såg Modo vinna mot Djurgården. Djurgårdssupportrarna gick förbi oss och skrek att vi var bönder allihopa.. som om vi skulle ta illa upp av det?! Jaja, de försökte i alla fall.. ;) Efter matchen gick vi och åt. Nio personer intog den lilla restaurangen och våra bordsgrannar kom att bli helgens snackis. Det var självaste familjen Reinfeldt med livvakter som åt på samma ställe som oss. :) Var ju faktiskt rätt fränt... konstigt nog. De är ju som vilken familj som helst, bara det att de syns i media rätt ofta och inte går någonstans utan livvakter... (inte ens på offentliga toaletter :))
Tyvärr blev det ingen luftballongsfärd för oss som det var planerat. Höstvindarna var för kraftiga så vi åkte hem något besvikna men ändå rätt nöjda över helgen.

Mamma var är du?

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en underbar tripp med både hockey å glutenfritt! :) Jag väntar förresten också på min mamma, men hon kommer inte förrän imorrn. Då blire mamma-dotter-helg för hela slanten. Me like! :)

Kram kära svägra!

2009-10-01 @ 17:22:04
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: Elin & Tipp

Det lät som en trevlig helg :) Då får det bli ballongfärd en annan dag?

KRAM!

2009-10-04 @ 11:36:39
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0