Pärlbröllopsmiddag

Idag blev det inte som det var tänkt, men det blev bra ändå. De ringde från jobbet och hade kris med folk så det blev en halvdags jobb. Nu, sedan jag kom hem har jag och D hjälpts åt att göra finfina bakelser till kvällens kalasigheter. Bild på det kommer när gosakerna är uppätna. :) Men det var minsann tur att mannen är ingenjör, annars hade det tagit bra mycket längre tid för mig att få ut marsipanbitar i lagom storlek. :)

Leve bröllopsfirarparet: hurra, hurra, hurra, hurra!!!!
Tänk att ha varit gifta i 30 år!

Uppdatering: Jag är hemma från kalaset och är så mätt att klänningens knappar nästan flyger upp. Så väldigt gott vi har ätit ikväll! Och bakelserna vi åt såg ut såhär:

Kommentarer
Postat av: Yngve o pappa

rxrxpi=bakelse, snyggt jobbat o vad gott det ser ut

ha de bra

Yngve

2010-04-05 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0