Hemtjänstar hemma...

Idag och igår har jag hemtjänstat hemma lite. Har känt mig lite hängig och ont i halsen har jag haft också. Men idag har jag lyckats tömma båda tvättkorgar och bakat rågsiktskakor till mitt hjärta D också. Receptet tog jag från en av de klassiska kokböckerna som finns. Orkar inte skriva ut det här trots svägrans önskning om det. Bild på resultatet ser ni nedan.

Helgen spenderades i famnen på en massa vilt främmande män. Oj! Va?! Vad skriver hon tänker du kanske... Lugn. Jag har varit på dansmaran i Övik och det var så otroligt roligt! Man får verkligen kickar av att dansa. Sov över hos Maria och vi hade en ganska lugn lördag efter fredagens dans. Ja, riktigt kul! Känner att jag inte har så mycket mer att skriva för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Linda

De ser sjukt goda ut. Den gamle D har tur att du försörjer honom med bröd ;) Få se om jag får lust å hemtjänsta nått här hemma. Har iaf tvättat å plockat undan så det är förberett för att damma å dammsuga imorrn om lusten skulle infinna sej :)

2010-02-02 @ 23:00:29
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0