Förlåt

Ja, jag måste be om ursäkt för att jag skrämmer upp er med min oro. Det är inte så farligt som det låter. Egentligen är det jättebra för det kanske är jobb på g, men som situationen är just nu blir jag toknervös och överdrivet orolig för hur allt ska bli och fungera...

Idag har jag gjort det igen... Pysslat med massa skoj utan att ta bilder. Tog en nu på slutet som ni får se. Små chokladhjärtan som ska få pryda en förlovningstårta. Till tårtan skulle det vara 4 äggulor och då började jag genast fundera ut vad man skulle kunna ha äggulor till. Jag kom fram till att glass var ett bra alternativ så det blev inhandling av grädde och nu har jag en ananasglass och en hallon- och marängglass i frysen. Mums! Frös in den sista i små formar så det blir lagom att dela på två. :) En bit till mig och en till världens bästa D. Kanske redan ikväll?

Nej, nu är det snart dags att laga mat, sen blir det gympa och lite paketinslagning.


Kommentarer
Postat av: Yngve Aronsson

Snyggt jobbat. Hjärtat på rätta stället eller vad det nu heter. Ha en bra kväll.

Pappa

2010-03-11 @ 19:00:21
Postat av: Jonas

Hjärtat på diskbänken alltså, eller hur menar du? =)

Oroa dig inte för jobbet (lätt att säga... jag vet) lita bara på att det blir bra och ta inte ut något negativt i förskott, det är ju bara onödigt lidande! Kram!

2010-03-11 @ 19:09:03
URL: http://kurry.se
Postat av: Elin & Tipp

Det låter som om du har det bra iaf flitiga du :) Så fina dina chokladhjärtan blev :) Jag är lite avis på att du är så händig :)

Kram!

2010-03-11 @ 22:24:40
URL: http://elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0