Sockarna klara!


Här var den första som blev klar. Men det mörkare garnet tog slut så efter lite tänkande och upprivna maskor blev resultatet såhär:

Jag är nöjd, mycket nöjd! Första hälen fick jag hjälp med men den andra klarade jag själv! Man lär sig något nytt hela tiden! Nästa stickprojekt är en mössa. Har införskaffat garn och idag hämtade jag stickor i rätt storlek hemma hos mamma och pappa och passade på att snällbusa samtidigt. Fast jag vet inte om det räknas som bus när det är snällt, kanske snarare överraskning. :) Ikväll blir det kalasmiddag och körövning. Är så i valet och kvalet om jag ska duscha.. Har haft flätat hår så det är så fina lockar i håret. Samtidigt behövs nog en hårtvätt... En permanent kanske skulle vara lösningen.


Kommentarer
Postat av: Linda

ja! Permanent! =) sockarna ser jättefina ut! Jag satt ute med hedvig i vagnen å stickade lite på mina. Lär väl ta ett tag innan de blir klara men ändå. Är ju ett tag tills de verkligen behövs nu oxå så ingen panik =)

2010-04-01 @ 23:26:20
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0