Vad händer?

Ja, vad händer egentligen.. Massor, men jag skriver bara inte om det så värst mycket. Just nu gör jag praktik på ett sjukhem och tycker att det går ganska bra. Det går nog ungefär som förväntat. Inte lika kul som hemtjänsten men ändå rätt trevligt på något vis. Huset rustas för fullt... eller kanske mer raseras just nu. Vi har inte kommit in i uppbyggnadsfasen än. Daniel är superduktig och grejar på för fullt med våra pappor. Jag hjälper också till, men Daniel är helt klart flitigast av oss. Jag försöker packa och stå för lite markservice. Det är väl ungefär vad som pågår, mer ryms inte på dygnets timmar. Jo, lite häng med familjer och kompisar och olika möten i kyrkan. Senast igår var vi på kalas innan vi åkte till pingstkyrkan i Husum och lyssnade på Simon Ådahl. Han berättade om möten han haft med människor där Gud var med, något annat än att det skulle ha varit Gud är omöjligt! Har du chansen att lyssna till honom så passa på!

Mer orkar jag inte skriva nu. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0