Efter en dag i Umeå

Idag var det barnvälsignelse för sötaste Hedvig. Hon var mest go å gla' idag, skrattade och fick alla oss andra att skratta också. Härligt härligt! Hon växer så fort och det är så mysigt att få rå om henne en stund.

Ikväll skriver jag mest för att uppdatera för er som läser på avstånd och vill hänga med i vad som händer. Det händer faktiskt en del grejer. Jag har börjat läsa omvårdnadsprogrammet på distans via komvux. Läser två kurser fram till början av januari. Tanken är att bli undersköterska, men jag tar en kurs i taget. Sedan var det det här med hus. Det börjar nästan vara klart. Det är inte helt och hållet vårt än men med promenadavstånd dit och tillåtelse att vara där har ett köksskåp redan rivits ut. Köksrenoveringsplanering är i full gång. För övrigt jobbar jag några dagar i hemtjänsten ibland, vet aldrig när dock. Typ så är läget i kortformat.

Kommentarer
Postat av: Camilla

spännande:) ska hela huset renovras eller bara delar av de?

KRAM på er, saknar er jue!

2010-10-11 @ 13:23:08
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Malin Schedin

Wow! Ska ni köpa hus- vad läckert =) Grattis Grattis!! Kul att läsa din blogg och uppdatera sig lite.

Tänker ofta på dig!

2010-10-16 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0