Imponerad av mina familjer!

Vilka klippor jag har omkring mig! Strax före 10 imorse anlände första skaran, sedan droppade det in fler och fler. Och som det har grejats i huset idag! Själv lade jag ner husjobbet kring 13 för att förbereda mig och åka på praktik. När jag nu kom hem ikväll hade det hänt så mycket! Det har skruvats skåpstommar, satts upp gipsskivor, spacklats, målats tak och väggar, fixats med taklister och säkert något som jag glömt nu och något annat jag inte ens har sett! Vilka hjältar som hjälper oss med köket. Alla är guld värda! Till och med nu i skrivande stund håller D och bror på och grejar! Ska se om maken kan få in lite bilder från telefonen till datorn så att ni får se allt som hänt sedan den sista bilduppdateringen. Det går framåt hela hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0